"De måste lära sig gå, det är vad folk som säger när det är vi två"

Förra sommaren tog det slut. Personen som jag trodde var mannen i mitt liv. Kärleken var en dag som bortblåst. Rädslan för att det var första och sista gången jag älskade har varit närvarande hela tiden. Så i våras, precis innan sommaren började. Sista veckan i skolan så möter jag honom. Lång, svarta lockar och vackra ögon. Vi kysser varandra en natt på ett torg i Lund. Sen går vi och köper mjölk. Dagen efter stannar jag, hela dagen. Sedan dess har en underbar sommar med utflykter, weekends, skratt och bara fantastiskt häng följt. Pirret i magen och entusiasmen är tillbaka. Kärleken kom tillbaka till mig.
 

Förra veckan flyttade han. Lämnade kvar mig i Sverige med schizofrena känslor. Glädje över att få ha känt fantastisk kärlek igen och förtvivlan över att han inte är hos mig längre. Sommarflörten blev till en fantastisk kärlekshistoria! Länge leve sommaren och kärleken!
 
 

/Katarina, nu ta mig an springbandet som blivit min nya best friend när alla lämnar staden
 
 

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0