"So much louder than words"

Jag har en galen motivation till plugget. Skönt eftersom jag legat efter, men denna vecka har jag redan pluggat igen en hel del. Från att legat tre kapitel efter kommer jag har jobbat ihop så att jag endast kommer ligga ett kapitel efter när veckan är över.

Denna vecka är mycket. Mycket personligt tråkeri som händer hemma som tär på mitt psyke. Mycket på nationen vad det gäller städning. Har beställt en container som ska fyllas med cyklar och bråte från vindarna. Möte med Högskolestyrelsen. Extrainsatt styrelsemöte på Kåren. Möte med terapeuten. Som skrivet, mycket i skolan.
Dock har jag nu äntligen fått tillbaka motivationen efter två veckors nederlag och är tillbaka på banan.



Saker som gjort att jag fått tillbaka energin och modet,
Peppsnack med mamma. Bästaste killen som orkar lyssna. Varit på svampexkursion och plockat svamp. Ätit familjemiddag i Skanör en tisdag. Suttit uppe till 00:00 och spelat spel med familjen. Unnat mig en ansiktsbehandling. Fått pepp från bästa vän. Fått sjukt bra respons från jobbet. Planerat en hemlis med mamma som jag ska berätta mer om. Insett att jag är väldigt bra, att om jag bara har energi och viljan kan jag göra nästan vad som helst. Pepp!


/Katarina, pepp pepp pepp och lite mikrobiologi


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0