If I'm not back this time tomorrow.

Jag har säkerligen skrivit det tidigare, fasiken vad man måste var stark för att leva. Så många motgångar som man ska överleva. Livet är inte nådigt, utan rakt igenom en prövning för att se hur stark man är och är man inte tillräckligt stark så lever man inte länge. Jag trodde 2009 års hemska händelser skulle ske inom det året, men nu har det flutit ut över 2010. Att alltid vara orolig över någon av sina närmaste tar på krafterna och ofta fylls koppen och svämmar över. Varje gång man ringer och frågar hur det är hugger det i magen till jag hör "Det är bra". Om det är ett "Inte så bra" eller "dåligt", fylls oro-koppen på lite mer. Med tanke på hur många gånger jag hört att det inte är bra, kan jag säga att min kopp ofta flödar över. Hur gör man för att sina älskade ska stanna och under tiden de finns hos mig, mår bra och kan leva?!



/Katarina, oro-koppen har idag flödat över ordentligt.

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0