Längtan som gör mig till barn

Dagen D. Kanske snarare dagen R. Dagen som jag väntat på så otroligt länge. Den som varit bokad sedan några månader tillbaka. Dagen då jag ska få träffa honom (eller kanske en överdrift). Jag känner mig som barnen, utanför godisaffären i Pippi långstrumpfilmerna. Barnen som suktar efter godiset innaför fönstret och slickar sig runt munne. Jadå, idag ska jag och några av mina väninnor se Robins. Ja, vi ska vara publik i dagens inspelning av Robins som sänds 21.30 på lördag. Jag vet att ni alla nu blir väldigt avundsjuka, men det är tyvärr ytterst specifika personer som blir utvalda till att sitta i hans publik (bara de som köpt biljetter på Malmö operas hemsida). Så många säsonger jag har suktat efter denna man genom tvrutan och nu är det dags. Jag ska få se människan jag är hemligt förälskad i för första gången i verkligheten. Har hört rykten att han hänger på T-bar i Lund. Så där kommer jag synas resten av denna höst.
Ha det gott!


/Katarina, återigen 16 år

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0