En resa till leendet.

Denna vecka blir det inga fler Lunda-observationer. Tagit mitt pick och pack på cirkus 25 kg (hoppas inte flygmänniskorna märker det på söndag) och begett mig norrut. Här är det kallare, men ljuvligt väder. Min första observation i morse var, "Vilken ljuvlig utsikt du har från ditt sovrumsfönster, syster!". Dagen kommer bli en superdag. En sådan dag som jag inbildar mig att jag skulle haft varje dag om jag bott kvar uppåt. Sats Odenplan med Hanna om 1 h. Sedan lunch på Vapiano (heter det så?) med Hanna och Anna. Vidare till Kungliga biblioteket (är det rätt?) för några timmars plugga. Dagen avslutas med en liten runda på stan. En superdag helt enkelt!

Jag är inne på min andra vecka av lyx. Förra veckan var det SPA i Varberg som stod på schemat. Denna vecka är det Stockholm och Uppsala som står på schemat. Och solen skiner. och Stockholm är vackert. och jag kan se enda till Söder från fönstret. och det snöar inte. och jag ska nu packa träningsväskan och dra på mig mina Converse och gå ut genom dörren med huvudet högt och leendet i högsta hugg. Fasiken vilken bra dag!


/Katarina, dagen har en del förväntningar att uppfylla

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0