Kärlek vid 17:de ögonkastet

Ikväll gick en av mina favoritfilmer på tv4+, The wedding date. Där påpekar de många gånger att vi tjejer själva väljer det kärleksliv vi har. Jag tror verkligen på det. Jag har velat vara singel de senaste två åren. För att kunna andas och finna mig själv. För att kunna komma över gamla pojkvänner och se vart mitt liv leder. Därför har jag inte träffat någon att inleda ett förhållande med. Jag har hela tiden gett signaler att jag vill gärna "umgås" men resten, det kan vi strunta i.

Som jag skrivit tidigare har jag nu bestämt mig för att inte vara singel längre. Att jag är redo och säker på vem jag är och vad jag vill. Nu känns det som jag aldrig träffat så många bra killar på så kort tid. Det känns som det kryllar med bra män runt mig. Jag som nästan har glömt hur man beter sig i ett förhållande.



/Katarina, tittade på dansbandskampen tidigare ikväll, och det var riktigt bra!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0