Knölarna förhindrar klackarna

Idag har jag varit hos läkaren. Jag har världens feligaste fötter. Det finns nog inget som är rätt där nere. Lilltårna är för små (på höger fot har jag knappt någon), knölarna på sidorna av fötterna växer och en operation mot nageltrång har jag redan genomgått. Så denna gång blev det en remiss på röntgen och ett prov på nagelsvamp till laboratoriet. Gunnar (min ljuvliga läkare) berättade dessutom att det inte finns något effektivt medel mot nagelsvamp, jej! I'm so happy, I'm so glad that I found you, I like to thank you......


/Katarina, vill amputera sina fötter och operera dit två röda YSL-pumps istället

Kommentarer
Postat av: byron

De var riktigt snygga!

2008-10-24 @ 10:38:13
URL: http://gatto.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0