Fashion is death

Min dröm just nu är en pälsväst. Jag vill helst ha en grå, krullig, lång lammskinnsväst. Kan även tänka mig en räv. Helst silvergrå, riktigt lysande silver. En sådan väst går att bära till allt. Från mörka till ljusa jeans, från söt klänning till lackleggings och höga klackar. Helst vill jag matcha med glansiga svarta leggings, riktigt höga Zara skorna, lång oversize tisha, mörka naglar, stora glasögon bågar, spikrakt hår och la västa.


Bilder lånade från The sartorialist, JAK&JIL och Sophies fashion


/Katarina, tittar på Jamie Oliver som dödar en kyckling i tv

Kommentarer
Postat av: Ola

Hej!

Hoppas du hittar någon. En blårävs eller silverrävsväst hade verkligen varit något för dig.

Ola

2008-10-30 @ 22:35:48

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0