Rosalackat.

När vi jobbar i köket får vi inte ha målade naglar. Till mitt förtret. Jag som alltid har en rolig färg på naglarna. Jag brukar fuska med genomskinligt på de praktiska övningarna. För någon månad sen köpte jag en ny favorit i Stockholm. Det rosa Splendeur (217) från Chanel.
Bredvid på bilden står min andra favorit, Blue Satin (nr, 461 från Chanel). Det är snyggt mörkblått. Naglarna ser nästan svarta ut, av ett tjockt lager och målar du ett tunnare, skimrar naglarna i mörkt blått.
Lätta att måla, håller länge och torkar snabbt. Dock är de oförskämt dyra. Ändå kan jag inte låta bli att köpa på mig Chanels nya färger.




/Katarina, passar på att lacka naglarna eftersom det endast är teoretiska föreläsningar de närmaste dagarna

Kommentarer
Postat av: Joanne

Jag håller med att det är svårt att låta bli de snygga små flaskerna.....

2008-09-24 @ 00:09:45
URL: http://joannesboudoir.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0