Muskontroll

Missade totalt mitt besök hos barnmorskan i onsdags. Trodde att jag skulle dit efter Stockholmsresan. Därför var jag igår tvungen att ringa och med svansen mellan benen be om ursäkt för mitt missade besök. Deras otroliga service och vänlighet fixade in en ny tid åt mig imorse. Orsaken var förnying av piller, men passade även på att göra en rutinkontroll. Jag gillar det. Jag gillar att gå till barnmorska/gynekolog. Jag gillar att få det bekräftat, "allt ser bra ut". Skönt att kunna vara säker. När jag blir rosépimplande hemmafru (mitt mål i livet) ska jag gå till gynekologen varannan vecka. Bara för att få höra meningen, "det ser fint ut". Vilken bekräftelse. "Den" är fin! Tackar.

Nu ska jag dricka Källingblandning från Kränku samtidigt som jag sminkar min vackra fejja och sen är det heldag i staden Malmö. Ångest för att shoppa, inte längre!


/Katarina, ska försöka hinna inom DUX och köpa nya kuddar eftersom min nacke i natt höll på att totalt lägga av

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0