ångest, Gigi & Skåne

För 10 minuter sedan hade jag grov ångest.
Jobbigt att alltid behöva tänka till när man ska stoppa något i munnen. Jobbigt att inte ha hunnit träna än. Jobbigt att se trådsmala VS-modeller. Jobbigt att bestämma vad jag ska beställa från H&M-katalogen. Jobbigt att ha tentaångest en vecka innan tentan. Jobbigt att vara långt ifrån familjen. Jobbigt att Alex inte svarar. Jobbigt att inte veta vad jag ska skriva till "den".

Men nu lyssnar jag på högstadiemusik. Tittar på bilder på "den". Kikar efter flygbiljetter till mig och syster som ska ta oss ner till Skåneland. Pratade med Elin.

Nu är allt bra igen. Nu ska jag lyssna klart på min Eurodancer och lite Gigi och sen lockar en STOR kopp te och lite plugg. Har ju bara pluggat effektivt i 7 h idag. Usch och fy på mig!





/Katarina, I still belive in your eyes

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0