Allmän rapportering om mitt liv

1. Jag sköter faktiskt mina matvanor. Träningen går det sämre med men det beror på att jag inte har tid.
2. Ikväll ska jag dricka vin. Jag har inget "godis en gång i veckan", utan istället "jag äter inte godis, glass (ÖRK) och kakor för det inte är gott". Iställer har jag "alkohol en gång i veckan". Idag är min en gång i veckan alkoholdag!
3. Jag sitter bara i skolan och pluggar. Cirka 7 timmar brukar jag kunna skrapa ihop varje dag.
4. Ikväll blir det nation för första gången år 2008 och vi ägnar denna kväll åt Snerikes.
5. Ska in i duschen, sminka mig, gå ner på stan och sen byta mina skor till en större storlek.



/Katarina, viker ut sig på internet

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0