"Well, have you ever seen the light?"

Dagsrapporter är väl inget som är överförtjust i. Om det inte innehåller roliga bilder. Dock är jag tvungen att lägga in en sådan idag. Denna dag har varit ett mirakel!

- Sover lite för länge.
- Tar tag i mig själv och cyklar till gymmet.
- Gymmar HÅRT och mycket. Grymt vad jag var grym. SPRANG i 30 minuter. Typ 60 magövningar osv.
- På springbandet ringer jobbet som jag sökte, "Hej, jag vill erbjuda dig deltidstjänsten som du sökte" - Man tackar!
- Väl hemma mailar jag in cirka 10 ansökningar till (jag vill ha ett heltidsjobb!)
- 10 minuter senare ringer det arbetet jag helst ville ha. "Hej, av 100 ansökande är det du som har mest kompetens och erfarenhet av detta arbete. Vi skulle gärna vilja att du kom och provjobbade för ett heltidsjobb" - Man tackar!
- Hoppar till affären av glädje och med Säkert! i lurarna.
- Ringer CJ, som är världens bästa och han skriver upp mig + 5 på listan till imorgon.

I LOVE THIS LIFE!!!



/Katarina, "Every now and then"

Kommentarer
Postat av: Natalia

Katta. Var är det nu du ska jobba? Jag har inte riktigt hunnit med. :) kramar

2008-02-27 @ 19:26:38
Postat av: Katarina

Svar Natalia: Det beror lite på om jag får heltids jobbet eller inte. Än så länge är det lite hemlis :)

2008-02-27 @ 19:52:35
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Låter som en bra dag! :)

2008-02-28 @ 12:11:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Natalia

ahhhhhh. Men katta då1 Kan du inte skicka ett privat litet mail då ;);) Jag vill ju veta vännen.

2008-02-28 @ 19:44:30

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0