Var dags pyssel i det Skanörska livet.

Jag har inte skrivit så mycket av vad som händer i mitt liv just nu, eller vad som har skett den senaste tiden. Vilket jag egentligen tycker är meningen med bloggen. Orsaken: inget händer i mitt liv, eller snarare, allt som händer är meningslöst att skriva om. Det är ju sådant som alla gör.

Glider runt i, den numera något smutsiga, kockrocken med mitt vackra namn på.
Packar in "Sex and the city-shoeboxar" i massvis med rosa och vitt silkespapper.
Gör julkort med skolbarn.
Funderar på vilka smaker som passar till våra exklusiva, hälsosamma och exotiska glassorter.
Skinnar sill, vattnar ur sill och lägger in sill.
Firar julafton med syster den 20 december.
Får agressiva utbrott på Rosengård, högskoleadministrationen och vägen mellan Ljunghusen och Skanörs-rondellen.
Cirkulerar på Mobilias parkering tillsammans med 20 danska bilar.
Skriker med till Kings of Leons, Sex on fire 30 gånger per dag.
Umgås med min mamma 20 4 7.
Lackar ur med tårar när Telia lägger av tio minuter in i Dirty sexy money.

Samma saker som alla gör, en vecka innan julafton.



/Katarina, då var det dags för ännu en omgång Sex on fire

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0