I saknaden på rubrik

Kärlek. När är det kärlek? När är man kär? Är det när pirret finns i magen? Det var så längesen jag var kär att jag i stort sett glömt hur det är. Det enda jag vet är att så som jag känner nu, kände jag senast innan jag flyttade upp. Är det kärlek? Jag vet inte. Det pirrar inte i magen men bra känns det när jag ser hans blå ögon.


Oavsett om jag är kär eller inte känns det otroligt skönt att vakna bredvid någon. Speciellt eftersom denna någon är otroligt söt, även med morgonfrisyr och trötta ögon. Känns skönt att bli kramad och omtyckt.


Det enda negativa imorse var att jag hade en apa i sängen. Gömde sig under täcket och sjöng. Lagom roligt morgonen efter en kväll med 1,5 vinflaska, men söt var (är) han.


/Katarina, 's dator har krånglat!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0