Gott&blandat

gårkvällens outfitJag är så dålig. Jag är alltid försenad. Alltid. Jag vet inte varför. Antagligen är det för att jag aldrig tar tag i saker. Mina föräldrar kommer dyka upp här om cirka 1h och jag har inte börjat städa. Jag i och för sig bytt toarulle och skakat badrumsmattan. Jag bara vet vad mamma kommer säga, "du måste ju städa". Tror jag ska köra med repliken "Pappa ska bygga här imorgon, det var inte värt att städa".

Idag är det kallt i Uppsala. Riktig, riktigt kallt. Skönt att föräldrarna tar med sin trench coaten så att jag inte behöver frysa ihjäl. Igår hade jag min vinterjacka.

Igår var en bra kväll. En riktigt bra kväll. Det blev för mycket vin. Alex snodde en Zorro hatt från en kille på Max och sen kubbade hon. Jag och Ebba mobbade två tjejer i garderobskön. Snygge-bartendern (som jag just nu glömt namnet på) jobbade. Snygge-Doug var där (gud vad längesen jag såg honom). Jag blev raggad på av killen som jag brände för två veckor sedan. Jag hade en mycket för djup urringning. Jag hånglade med en väldigt söt kille. De spelade Release me remixen i kakel.












/Katarina, ska nu ÄTA

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!
Besök gärna min blogg (en "sno stilen" blogg) där du kan vara med i tävlingen om ett 2 pack snygga boxers från Björn Borg
Trevlig helg.

2007-09-28 @ 22:52:24
URL: http://www.celebmode.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0