Älskade, älskade

familjenDet finns vissa människor som betyder mer än andra. Till exempel mina vänner som är helt underbara. Sen finns det människor som betyder så mycket att det inte är värt att beskriva med ord. Min familj.

Min pappa, som är en fixar-nisse. Ordnar ALLT från bilarna, bygga om huset, bygga om min systers lägenhet, fixa med min lägenhet till att ta hand om mormors ekonomi.






Älskade mamma
, som jag fått min runda potatisnäsa och bulldog-kinderna från. Den person som alltid ställer upp, för ALLA. Glömmer ofta sig själv och oroar sig ibland för mycket. En godhjärtad människa som alltid vill väl.

Favorit systern, Louise. Min stöttning som alltid får veta allt. Hon har haft det svårt den senaste tiden, men vi stöttar varandra. Festprinsessa och vi hade världens bästa sommar tillsammans.

Min snygga bror, Gustav. Förra gången jag kom ner till Skåne, gick in genom dörren kom han springande. Lyfte upp mig, kramade mig och bar runt mig i huset. Han har blivit så stor min lilla bror. En otroligt sprallig person som även kan vara allvarlig. Smart och duktig. Många säger att vi är lika.


Jag tillägnade detta inlägg min familj eftersom de kommer upp på fredag (alla utom bror). Insåg precis hur mycket jag saknar dem.



/Katarina, saknar sin familj

Kommentarer
Postat av: Tobias

Härliga bilder

2007-09-24 @ 13:19:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0