Goddag virrpanna!

Jag drömde konstiga drömmar. I natt har jag varit allt från chefsredaktör för Make up store (?), morfar dog och jag upptäckte att jag hade klistrat igen kuvertet till Försäkringskassan utan att lägga i blanketten. Ja, morgonen startade inte bra. Hade dock ändå ett bra humör när jag som vanligt, försenad, cyklade mig svettig till BMC.

Väl där en lång och allt annat än pigg föreläsning. En lite blåmes letade sig in i föreläsningssalen, dammade ner oss studenter med sitt flaxande och flög tillslut ut. Sista föreläsningen på denna kursen, kändes ändå helt okej.

Upp i bilioteket och plugga. Sms från Ebba, "Vi står vid bankomaten. Ändrade planer, kom". Packa ihop saker och sen trampa ner förbi Akkis och vidare till Stocken där kåldomar och potatis förtärades för min del. Sen tillbaka upp för Akkis backe till BMC. Där blev det 3 h plugg om elektrolyt lösningar.

Vidare till Folkes på cykel och köpte bananer och clementiner. Upptäcker halvvägs ut att jag missat ekologisk lättfil. In igen och sen ut igen.

Nu sitter jag här, nydushad och med snygga kläder och skor. Ska slänga på mig smink och föna håret. Sen på med trenchen, kaninpälsen och stora tramptag ner till V-dala. Middag och älskade vänner väntar där. Ikväll är det sedan Snerkan. Yes, underbara vänner, vin och mat är det bästa som finns.




/Katarina, "feel that sound"

, , , , ,

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har lätt abstinens, första tisdagen den här terminen UTAN snerkan. Festa för mig också :)

2007-10-16 @ 22:54:53
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0