stock, Basshunter & äkta känslor

Man blir som man umgås. Så heter det. Visst stämmer det. Ju mer man umgås med någon desto mer växer man ihop, trvis mer tillsammans och utvecklar ett liknande sätt. Därför är syskonkärlek oftast något speciellt. Man har växt upp tillsammans och utvecklat ett likande sätt. Vilket leder till att man trivs ihop. En speciell kontakt som endast man har till de människor som är en närmast på livet. Pga detta band, som är så svårt att förklara, är det  absolut svårast att förlora just dessa människor.

everything ja

Bilden visar ett betende jag utvecklat den senaste tiden då jag umgåtts mycket med O. Han är ett knäppo och därför har jag också blivit det. Ja, jag skyller allt på dig!

Ps. Det var bra att jag struntade i Stocken igår, för idag är jag så sjukt laddad som det går att vara. Fy fasiken vad vi ska rocka ikväll Alex. Jag ska fylla dig och du ska fylla míg och sen ska vi veva natten lång. Just like old times. Jag kommer att vara odräglig. Jag kommer att vara snygg. Sist, jag kommer att vara otroligt grym och rolig. Ikväll kan jag tänka mig att lyssna på Basshunter och sådan skitmusik, bara för att vara så extrem som man kan bli. Jag är en nörd, jag vet.
Alizee - J'ai pas vingt ans (satisfaction remix)!

Ska ni på PreKlin ikväll?



/Katarina, nu ska jag duscha och sen möta Alex på stan!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Att gå på Preklin är nog det bästa sättet att ladda ur på!
Vad ska ni klä ut er till? Tema kult va?

2007-11-16 @ 14:15:42
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0