Visby med röda naglar

jag , karro och NataliaSitter och lyssnar på Green day med Time of your life och tittar på Visby Noll sex bilderna. Faktiskt en slump, men oj vilket härlig stämning det blev framför datorn. Sommaren precis efter studenten, BiB vin, Lillebror, 3 tjejer och en bil, frusen kyckling på en stukad fot, en trasig bil, en super-kastrull-fylla, fåröfärjan, meckar-killen i Bro, en sne-fylla, en tur på Kallis, köra runt HELA Gotland, äta 8 aprikoser "dagen-efter" och bara VARA. Vi tre!

"I hope you had the time of your life"
- Green day med Time of your life

Jag dricker campari



Passade på att kika igenom andra gamla bilder och insåg då hur mycket jag älskar rött nagellack. Grymt kvinnligt och snyggt. På de flesta bilderna matchar jag det dessutom med rosa kläder, snyggt va?!












/Katarina, ska nu gå och måla sina naglar röda

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0