Ytterligare en ängel

Igår presenterade jag er för min kära vän Christofer som är ett städfreak. Jag tänkte att jag skulle fortsätta att presentera mina vänner för er, en och en i taget med förhållande jämna mellanrum. Kanske inte blir en linjär graf men någorlunda. Idag är det dax för ELIN. Även kallas Schelin och Gelin, sistnämnda eftersom hon gör världens bästa sackarosgeler på våra labbar.
Vem är Elin? Hon är en blond liten söt tjej som kommer från Malung.
Ålder? Hon fyller om 2 månader 21,5 år och det ska vi fira med prinsesstårta.
Hennes favoriter? Vi brukar ofta hamna i affären tillsammans och hon köper ALLTID avokado. Vilket nu har smittat av sig till mig (1-2 avokadisar om dagen). Elin älskar även godis. Jag som inte åt godis så mycket innan gör det numera ganska ofta. 
Mat? Elin är ALLTID gröt. Jag överdriver inte när jag säger att hon äter havregrynsgröt MINST 2 ggr/dag. Till frukost och middag äter hon ALLTID havregrynsgröt. Sen lagar hon mat på kvällen som hon tar med till lunch nästa dag.
Kärlek? Ja, säger bara Falun..... eller hur Schelin?!!!
Talang? Jag har ju väldigt smarta vänner. Jag skryter inte, det är så! Elin är absolut en av dem. Får något år sedan blev hon av Aftonbladet utsedd till Malungs smartaste efter att ha fått högst poäng på högskoleprovet i sin kommun.
Hemlig egenskap? Har hört att hon är grym på bräda och sjukt snygg när hon åker. Kanske inte så konstigt när man kommer ifrån samma kommun som orten Sälen ligger i.



/Katarina, gillar sina vänner

Kommentarer
Postat av: Karro

GELIN!

2007-03-12 @ 22:53:14
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: Anonym

glöm inte oss någongång ;)

2007-03-12 @ 23:39:20
Postat av: Natalia

mitt inlägg ovan

2007-03-12 @ 23:39:57
URL: http://studentka.webblogg.se
Postat av: gelin her self!

oooh, va söt du är! :) hihi. tacktack katta! smack!

2007-03-13 @ 10:20:25

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0