Onsdagens lunch

I onsdags hade vi 3 h mellan föreläsningen och laborationen. Jag ägnade timmarna åt att läsa igenom labbhäftet, läsa lite på seminariet, käka och sen gå en promenix i skogen. Vi har sådan lyx att 2 minuters gångväg från skolan ligger en mini skog. Hur mysigt som helst var det att ta en lunchpromenix när solen lyste och vattnet glimmade. Vi avslutade med att ta en glass vid picknickbordet utanför skolan. Jag gillar egentligen inte glass men var tvungen att testa den nya Girlie eftersom pinnen består av ett plaströr fyllt med glitter. Vi roade oss sedan med att kleta glitter i Erics hår som enligt vissa snarare såg ut som mjäll. Jag fick lite glitter på kinderna men Eric tyckte att det liknade utslag. På promenaden passade vi även på att hitta stadsskogens största gran.

 

Betyg på glassen blir 1/5 eftersom själva glassen smakade konstgjord balle men glittret var roligt.



1:a bilden, Eric käkar glass utanför BMC
3:dje bilden, Karro, Elin och Eric bakifrån
5:e bilden, Karro bredvid stammen på STOR granen
Sista bilden, BMC (skolan)


/Katarina, ska till moffen NU

Kommentarer
Postat av: Minna

Jättefin färg på din blogg :D

2007-03-16 @ 19:23:14
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Minna

Jättefin färg på din blogg :D

2007-03-16 @ 19:23:14
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Karin

åå den glassen vill jag smaka:)

2007-03-16 @ 19:24:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0