Nytt liv

glamour och killbill 1&2Nu orkar jag inte vara ledsen längre. Nu MÅSTE jag ta tag i mitt liv. Så att efter ha nollat en tenta idag (kände inte att det var lönt eftersom 65% skulle vara rätt för godkänt och jag klarade inte embryologin som var ca 50% av tentan och efter lätt matteräkning insåg jag att nej, inte slösa bort 4 h av sitt liv som kommer att resultera i ett IG. Istället slösade jag bort ca 45 minuter) är det nya tag som gäller.

På denna kursen har jag ganska mycket kvar. Men jag har ju börjat på det så det enda som är riktigt jobbigt och tråkigt är de förbannade musklerna.
 
Idag ska det städas, pluggas på duggan, läsas en tidning som jag unnat mig och sen om jag hinner titta lite på film eftersom det var längesen. Ikväll så är det ju fest om jag mår bättre. Har haft feber nu i ett antal dagar.

Förresten så tyckte kontrolltanten på tentan synd om mig för att jag såg ut som ett spöke med min feber. Ganska rolig kommentar.
Ps. Snygg-Karro ring mig!




/Katarina, ont i huvudet, halsen och febrig mer går mot ett bättre liv och jag ska klara det utan DIG!

Kommentarer
Postat av: Mill

Åh, låter jobbigt. Krya på dig.

2007-03-02 @ 13:43:11
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: fröken Främling

shit tjejen, vad söt du är!
ta hand om dig, det blir nog bättre snart :)

2007-03-02 @ 16:01:01
URL: http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: Katta

Re Mill: Tack tack :)

RE fröken främling: Tack, vad gullig du är!

2007-03-02 @ 16:35:02
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0