Musiksmak, vilken?

killers realOfta när jag träffar nytt folk får jag frågan; "Vad lyssnar du på för musik?". Jag har ALDRIG riktigt kommit på ett bra svar. Vanligaste svaret bli "Allt!"¨, för så kan man faktiskt sammanfatta min musiksmak. När jag ska ut och festa kan jag lyssna på allt från Stureplans techno, slager Carola och The white stripes. När jag pluggar föredrar jag Coldplay, som faktiskt funnits med mig sedan mitten av högstadiet. När jag bara sitter hemma och myser gillar jag sådan här musik 1, 2, 3, 4 och 5. Vad ska jag kalla min musiksmak?

Ps. Den senaste tiden har min mp3 mest varit fylld med The killers och träningsmusik.

Vad har ni för musiksmak?



/Katarina, är en allätare både vad det gäller mat och musik

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0