Melodifestivalen suger balle precis som andra...

Chris och Karro kom över till mig vid 20. Vi drack Campari och kollade på andra chansen. Det var fruktansvärt dåligt. Alla låtar spelades ju hur många gånger som helst. Vi räknade ut att om en låt från andra chansen vinner hela skiten kommer man att ha hört den låten 6 GÅNGER (om man kollat varje program) och då är inte tillbakablickarna inräknade. Är inte det ganska sjukt?

Men till er som inte vet så vann en snygg tjej (med snygg klänning) som sjunger precis som Shirley Clamp med en ASTRÅKIG låt (ja, lite fin var den). Den andra som gick vidare var en skåning med gräsligt vitt hår och en sjuk lugg till sina runda kinder. Hon bar en pösigkorsett liknande sak. Ja, nästa gång. Titta inte på melodifestivalen. Det förstörde gårkvällens stämning och jag blev SJUKT bitter. Vilket varade hela kvällen, fråga Karro?!

Ps. Jag träffade igår en som pluggar med Karolina Lassbo och jag fick höra ett grymt snaskigt rykte. Oj vad kul när man hör sånt. Skulle inte vara kul för henne om det läckte ut, inte för killen heller för den delen heller.



/Katarina, har precis skrivit ett onödigt inlägg

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0