Lyx från svenskt

Idag kände jag för att verkligen lyxa till det. För att vara student är det faktiskt riktig lyxmat. Kokt potatis, rökt makrillfilé, gräddfil och avokado. Så underbart gott det var. Nu ska jag snart käka min lingonmousse som jag köpte på Ikea idag.


Hur ofta äter en student fisk? Hur ofta äter en student kokt potatis? Hur ofta äter en svensk student gräddfil? Hur ofta äter en student efterrätt?
Enligt vad jag har fått erfara så är det i stort sett BARA när min mor kommer upp och hälsar på eller om pappa kommer upp och bjuder ut mig.


Imorgon ska Karin, jag och Linnea köra till Ica Maxi och STORHANDLA. Då får jag en gratis prinsesstårta. Imorgon är det våffeldagen.



/Katarina, käkar sommarmat

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0