Kär i en låt

Okej, förra inlägget blev inte det sista för kvällen, men jag var bara tvungen att dela med mig av denna underbara låt.

Jag träffade Söt förra torsdagen. Vi gick på bio och reklamen (som enligt honom är bäst) spelades förbi. Så var DEN reklamen där (jag hade sett den innan). Han sa "Visst är musiken underbar" och jag lade, för första gången märke till hur faktiskt, underbar musiken var. När vi kom hem till honom spelade han låten och jag insåg att jag kommer inte kunna släppa den. Nu har jag suttit på deras Myspace-sida hela kvällen och lyssnat på låten, jag vet inte HUR mångar gånger. Jag tänker på honom HELA tiden!

Söt kom hem, jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Ska jag våga säga att jag är kär, nej, att jag är obeskrivligt kär?



/Katarina, har inte kvar sitt hjärta

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0