Ica Maxi, Monki & basket pjux

Monki j?vulElin hade igår på sig en underbart söt tunika/klänning som var vit med små svarta djur på. Hon och Karro hade varit i Monki butiken i Uppsala och shoppat lite. Eftersom jag, Karin och Linnea gick en runda på stan idag föreslog jag att vi skulle titta in på Monki som ligger precis bredvid Bianco på andra våningen i Forum gallerian. Inredning var ganska häftig, dock lätt för folk att ramla eller som Linnea gå in i väggarna.

Monki är en relativt (2006) ny kedja som ändå känns som om den finns överallt. Snart två butiker i Malmö (redan i Storgatan-gallerian) och en nu i Uppsala. De har eras eget märke + tex pudel, 2%, Lee, Adidas och Ida Sjöstedt. Billiga, dyra, fula, skumma, snygga, moderna och roliga saker. Ja, allt för varje smak. Jag funderar på ett par Monki basketpjux eftersom jag slarvat bort mina Converse.



På fredag blir det en föreläsning. Sen ska jag, Karin, Linnea och ngn till (kanske?) åka ut till Ica Maxi och STORHANDLA eftersom Karin har fått låna sina föräldrars bil. På lördag efter duggan hade jag tänkt ta en tur till Monki och prova kläder och skorna. STUDIEbidraget kommer på FREDAG!!!


/Katarina, ska nu laga MAT

Kommentarer
Postat av: Käthe

Se min blogg. :)

2007-03-20 @ 19:48:28
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: A.Y

Vad kul! Mer basketfans! ;D Jag själv skriver om sveriges bästa baskets damlag (som jag själv har position 13 i förståss).
Arrogant? Neh, jag är bara ärlig. ;D (Och lite arrogant...)
hehehe
Men seriöst, kolla in min blogg! Den är ny förståss så det kommer in ny, original och intressant material snart! ;) (Ett plus är väll att jag uppdaterar ofta?)

2008-04-12 @ 04:33:10

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0