Försenad deklaration

Idag är vädret ännu bättre än var det var igår. Trodde typ att det inte var möjligt men, tydligt, till min lycka.

Min föreläsning började 08:15 men mitt mobilbatteri hade tagit slut så "väckarklockan" ringde först 08:50. 10 minuter att göra sig iordning är inte riktigt min grej. Så jag åker om 15 minuter och går in i salen under pausen. Då märks det knappt att jag inte varit där, smart va?! Tycker det är så pinsamt att komma försent.

I år är första året jag ska deklarera själv. Det ska bli spännande. Pappa har alltid tagit hand om det innan, trots att han sagt "du får se hur man gör så att du kan göra det nästa år". Hoppas det blir att man SLIPPER deklarera trots att det bara är att klicka in på internet eller skicka iväg ett litet sms. Hur mycket återbäring får man i år?



/Katarina, har precis käkat sitt ägg så nu är det snart ut i solen med solisarna som gäller

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0