Dagen

Vaknade ju lite illa till. Mega bakfull (jag som annars aldrig blir det) och ska cykla hem. Åker via Hugo's och smackkar med mig en macka hem. Käkar i sängen och känner mig allmänt dålig. Ringer Karro, får information om gårkvällen. Ringer Elin och skrattar mycket åt nyheterna från gårkvällen med hångel and stuff.

Nu har jag äntligen tagit mig upp. Snart kommer Karin och hämtar mig. Vi ska till Boländerna och köpa servetter på Ikea och hon ska köpa ett par skor. Skönt att ha vänner med bil. Ska bli skönt att komma iväg och känna att jag har en mening med dagen.

Publicerar inlägg om gårdagen när jag kommer hem. Ikväll är det Husfest på Ög's!


/Katarina, lite snuvig

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag är också uppsalabo!

2007-03-24 @ 15:55:53
URL: http://kramklara.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0