Alpha dog, Söt & kungshallen

Tåget mellan Stockholm och Uppsala i höjd med Knivsta 11:51 2007-03-23
Gårkvällen och mini-reccension av Alpha dog:

Vi (Söt och jag) träffades vid ringen inne på centralen. Sen gick vi till Sf Sergel på Hötorget

alpha dogDet tog ett tag för mig att glömma att det "inte var Justin" som var med i filmen utan att han var skådespelare. När jag väl gjort det kunde jag ta del av hans skådespeleri som var som förväntat. Justin Timberlake är ingen mästare i skådespeleri men BRA för en debut.
Själva filmen var ganska trög i början. Själva "händelsen" i filmen kom väldigt sent och snabbt därefter avslutades filmen enligt min smak mycket kort. De borde verkligen tagit lite tid från början och lagt till i slutet istället.
Filmen bygger på en sann berättelse och är ganska mörk vissa delar.
Slutligt betyg ♥♥/5 möjliga


Efter filmen käkade vi libanesisk mat i Kungshallen och när de stängde promenerade vi hem till Söt och tittade på "situation Magnusson".

Jag hade en underbart trevlig kväll och saknar honom redan. Vågar nog inte riktigt känna efter var det leder men jag vet att att mina känslor är många...

Nu ropar den skånska konduktören att vi snart är i Uppsala vilket betyder att jag ska springa till bussen.


/Katarina, ska promenera ner på stan med Karro och fika

Kommentarer
Postat av: Karin

maten lät supergod:)

2007-03-23 @ 15:05:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0