grått, asfalt och julutdansning

OKej, idag är det grått och man ser BARA asfalt med SMÅ vita fläckar. Vad HÄNDER? Inatt var det långt under nollsträcket, Okej, inte som förra året då det vid denna tid var -20 i Uppsala men ändå absolut -7.

Orkade inte "dansa ut julen" igår så min adventljusstake, mina tomtar och min stjärna står fortfarande kvar. Idag sak det bli tvättning, städning, diskning OCH röjning eftersom att jag iten vågar släppa in någon annan än Karro här just nu. Fy SATAN vad det ser ut. Han ALDRIG haft det så smutsigt och stökigt förr!





/Katarina, äcklas av sitt eget boende

Kommentarer
Postat av: Lulun

vilken söt liten snögubbe!

2007-01-14 @ 15:49:16
URL: http://lulun.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0