Gårdagens mys

Igår steg jag upp tidigt. Jag gick ner och duschade och ringde Specci. Vi bestämde att hon skulle hämta mig vid 10:15 eftersom det var SKIT väder ute. ÖSTE ner vatten från himlen och det blåste som satiken.
Specci kom och tutade utanför mitt hus vod 10:25 och så körde vi bort til Mynta (Saluhallen) och käkade frukost. Jag beställde nybakad croissant med brie och päronmarmelad (gott!). Efter en stund kom Rebecca (hel blöt) och vi satt väkl där i ca 2 h och pratade.

Jag som jordgubbeSpecci körde hem mig och 15 min senare tog jag bussen in till stan och träffade Karro. Vi gick till Bageri Caféet på lilla torg och käkade mucho grande Ultimate Bagel. Karro fick sin julklapp och blev glad. Vi gick runt lite i stan och kikade. Sedan gick hon och gymmade och jag tog bussen hem (först inom Espresso House för en Chai Latte).

Väl hemma fikade jag med Helené och Åsa (systers kompisar) och senare åt vi hemmalagade hamburgare (min idé). Till efterätt serverade pappa toblerone glass för att fira Mona Sahlin (eller Mona Muslim som min bror kallar henne).

På måndag är det studiebidrag som gäller och jag längtar SÅ. Ska bli skönt att bli av med alla räkningar.






/Katarina, gillar jordgubbar

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0