Veckan som slutade...?

En tentaperiod är över och imorgon är det tentamens dags. Sista tentan innan julen, men tro inte att vi får lov efter denna tentan. Nej sånt har vi medicinare inte tid med. Nästa kurs börjar en timme efter tentan slutar. Yes, detta är universitetet. Jag bjuder på bilder från min senaste vecka!



Pizza för första gången i Luthagen. Snygga kläder shopping. Små svärdfiskar i runda akvarie. Monster under en lördagslunch på BMC. Fis...soppor. Sista Stocken. Hångel med gamla x (otroligt korkat). Nobelpristagare. Allmänna sången julgala. Bilder på möss med hjälm. Best of Stockholm live.

Imorgon är det förfest hos mig och sen sista utgången för terminen. Så roligt det ska bli. Snerikes har jag inte varit på sen nollningen tror jag. Hoppas CJ är där. Tänker på honom en del! Han gillar ivarjefall riktigt tjejer... hrm



/Katarina, har ändå haft en bra vecka


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0