Katarinas nya liv

Det finns en sak jag inte berättat. Jag var inne på Komet.se och såg att de sökte folk till ett jobb jag så gärna ville ha. Jag kände direkt att "detta skulle passa mig!". Jag är snygg, social och ordentlig (vad det gäller jobb). Så jag sökte, fick en intervju och direkt efter sa intervjuaren, "jag vill gärna se dig igen!". PERFEKT!

Så igår var jag på min 1,5 h utbildning. Jag har skickat in mitt utdrag ur brottsregistret (som inte existerar).  Så nästa onsdag ska jag till min arbetsgivare och mingla och skriva på kontrakt.

Så....

från och med januari kommer Katarina stå som visningsvärd för Erik Olssons fastighetsbyrå och visa lägenheter för spekulanter i Stockholms innerstad. Jag vet, visst är det GRYMT! Dessutom passar jag otroligt bra i kostym och skjorta.



/Katarina, ska på Stockholm live ikväll NU

Kommentarer
Postat av: Danni

Jättekul! Grattis till dig :)

2007-12-12 @ 17:49:19
URL: http://miumiu.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0