En väg mellan himmel och jord

10/12 20:24 på tågen mellan Stockholm och Uppsala

Sitter nu äntligen på tåget hem från Stockholm. Är så otroligt trött att huvudvärken börjar leta sig fram i pannan. Det har varit världens sämsta dag.

- Vaknade av regnsmatter mot rutan
- Har otroligt mycket disk från gårdagens julstök
- Tjejen som jag skulle köpa min begagnade bok av hittade den inte
- Föreläsaren kom 1 h försent (jag kunde sovit till 8 istället för 7)
- Min mobil blir bara trasigare och trasigare
- Jag är så trött att det är svårt att andas
- Missade första tåget till Stockholm (vilket innebar att när jag anlände till "det" var jag andfådd och typ svettig)

åhlensDock hann jag inom Åhléns City och kunde handla underkläder och sedan inom Street food på centralen för att köpa kvällsmat. Jag tog "noodles" och gud vad god mat de säljer.

Nu ska jag luta mig bakåt, lyssna på Samim - Heater, sluta ögonen och drömma.









/Katarina, trött som få

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0