Snacka om att prata i sömnen

Ny mobilVarje morgon tittar jag till min mobil om något har hänt. Eftersom det har hänt att jag svarat och pratat i telefon i sömnen måste jag alltid kolla inkorg och samtalslistor. Detta gjorde jag givetvis i lördags morgon.

Detta hittade jag och jag minns INGENTING!
Sista samtal til N 03:19 varade 4 minuter och 18 sekunder
SMS från N 03:20 "Nu är jag utanför dig, är du fortfarande vaken?"
SMS från N 03:25 "Vaken?"

Detta kan ju inte stämma. Om jag skulle ha pratat med N i 4 minuter skulle de samtalet varat till 03:23 och hur kunde han då skickat ett sms till mig kl 03:20. Jaha, jag förstår ingenting. Dessutom, vad har jag sagt till honom i 4 minuter och 18 sekunder? Jag har INGET minne att jag ringt honom. Snacka om att prata i sömnen!


/Katarina, mätt som en kanon

Kommentarer
Postat av: Sandra

scary!!

2007-04-25 @ 20:04:21
URL: http://sandiesandra.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0