Flottar och glas

glas fr?n b?rjanNär jag kom hem från skolan vid 11:30 satte jag mig i solen på balkongen och läste Stockholms nations medlemstidning. Sen lagade jag lite mat, sprayade lite fransk sololja på armarna och gick åter ut till balkongen. Satt där i bikini i några timmar.

Vid 15 cyklade jag och Gelin till Pollacks backen där flottbygget var i full gång. Alex, Karin, Malin och Adas lag var inte klara. De ska åka ner för Fyrisån på en riktigt fet Ipren tablett med en väldigt stor stol på och deras slogan är "Ipren, nu även som stolpiller" (tror jag!). Riktigt sjuka saker människor har byggt och många var RIKTIGT RIKTIGT snygga. Jag tog foto på de flesta och kommer lägga upp på pixisen så fort som möjligt! Snyggast var CTU helikoptern.

Nu är jag hemma och ska snart gå ner till Hydromacken och köpa en engångsgrill och sen korv på Ica Folkes. Grillning i Economikum är det som gäller ikväll och sen om det blir nation och isf vilken bestäms där.

Ps. Bilderna på glasen (solisarna och dricks) är som jag har tagit och sedan redigerat. Med inspiration från Karin.
Ps2. Den stora bilden är så den såg ut från början



/Katarina, har haft en underbar början på Valborgsveckan men många bilder att redigera!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0