Brunch med blåsan

Idag blir det Brunch på Kalmars med Karro, Rebecca och Elin. Efter det hade jag tänkt att bege mig till sjukhuset för jag har nämligen fått tid för min blåskatarr som har börjat göra ont i njurarna.

Sol p? gr?smattanJag ringde och sa att jag hade besvär med mera och att jag igår kväll hade börjat få ont i njurarna. "Var sitter dina njurar då?". Ursäkta, men jag vet faktiskt var de sitter. Elin har tom ritat ut njurar på min rygg under en lektion. Jag blir lite irriterad när folk inte riktigt tror på vad man säger. Okej, jag förstår att de säkert trodde att jag hade läst om det på internet, var hypokondriker och hittade på allt. Störde mig lite mycket!

Idag är det ju Kvalborg och människorna utanför har redan nu börjat skråla, skrika och sjunga fyllesånger. Uppsalas befolkning har ökat något sjukt. Igår var en kompis till Eric och köpte gästlegg nummer 9567. Så det är GANSKA många som är och hälsar på nu inför Valborg och Kvalborg. För Kvalborg är om möjligt, ännu större bland studenterna än Valborg.

Så nu ska jag försöka samla mig och låtsas som om jag inte är kissig och dra på mig kläder för snart är det Brunch med fina flickorna.



/Katarina, ont i la maga

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kvalborg på Värmlands var sjukt bra!

2007-05-01 @ 13:34:17
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0