Rosa barbieglitter

De ser ut som ett par Barbieskor. De klumpiga, grå, rosa, glittriga Buffaloskorna. Jag har inte köpt dem. Jag har aldrig ägt dem. Dock har de legat hemma hos mig sedan avslutningen i 9:an, då jag använde dem i en dansuppvisning. Så nu efter att jag flyttat tillbaka, tillfälligt, i mitt flickrum rensade jag ut dem. Nu ligger dem i Myrorcontainern vid Ica Ljunghusens livs. Hoppas någon annan får användning för dessa vackra, något slitna, gigantiska Buffalopjäser.


/Katarina, har en skön helg då jag endast slappar och inte tänker ett skit på PLUGG!

Kommentarer
Postat av: La Coccinelle

nostalgi! dock har buffalos aldrig tilltalat mig

2008-10-21 @ 22:45:30
URL: http://lacoccinelle.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0