Lekfullt med stil, kön och former

Titta på denna man. Ser ni hur han klär sig. Detta är det sjukaste jag sett. Detta är det modigaste jag sett. Detta är det häftigaste jag sett. Han leker med ditt öga. Är det en kille eller en man? Står byxorna ut på sidorna? Hur sitter hatten fast på huvudet? Hur lyckas han få så snygg form på kavajen? Jag älskar sådant. Sådant, som jag inte riktigt förstår. Hur han vågar och hur han får ihop denna klockrena outfit. En så manlig man i en outfit som enligt mig, skriker kvinna. Jag är fascinerad!!!

Nu är den stora frågan, Hur hittar The Sartorialist dessa människor? Dessa ljuvliga fantasifulla och modiga personer.
Han är den enda som hittar de bästa och lyckas ta de med fascinerande bilderna!






/Katarina, vilken man, denna man

Kommentarer
Postat av: Marcela

Faan vilka coola kläder! Fantastiskt att människor verkligen vågar sticka ut bland alla normer.

2008-10-23 @ 20:55:46
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0