Gyllene toner på skallen

Jag har en rädsla. En rädsla som kryper i kroppen som en gigantiskt mask. Som går som en ilning från toppen av min skalle ner till mina missbildade fötter. En rädsla som jag skäms lite över och som gör att jag egentligen inte borde erkänna den. Nu har det gått så långt att jag har bestämt mig för att göra det. Jag ska klara det! När jag låg i sängen och tänkte på det skakade jag och huvudet började röra på sig.

Jag ska färga håret. Jag har aldrig gjort det förrut. Aldrig hos frisör och aldrig själv. Jag har inte ens slingat mitt hår. Någonsin. Har aldrig haft ett behov eftersom mitt hår faktiskt är av ljuvlig kvalité.

Nu gäller det. Kommer jag se ut som Shrek eller Ali Larter efter ett besök hos Hairpoint?




/Katarina, fortsättning följer

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0