Ett stoppljus till väska tack!

Jag är ett skofreak. Ja, det vet vi alla om tror jag. Ivf känns det som att alla vet om det vem jag än träffar. Just känns det mest som jag saknar en väska (trots att ett par höga kleinblå mockapumps inte varit fel). En oversizad kuvertväska i mjukt skinn. Gärna "vikbar" och med ett stort och synligt blixtlås. Gärna i en "lysande" färg. Inspirationen kommer från lite olika håll.
Här har vi ett håll.....



....The Sartorialist.







/Katarina, ska nu gå ner och äta frukost och sedan sätta igång med arbetet

Kommentarer
Postat av: Petra

Så himla snygg, en sådan väska vill jag också ha!

2008-10-08 @ 12:34:54
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: mini

åå den där kuvertväskan i blått! jag lyckades hitta en gammal sliten svart kuvertväska på secondhand men den där på bilden som du hittat...en juvel till väska! mini

2008-10-09 @ 10:22:32
URL: http://mamamini.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0