Klassiker med bästa vännerna

Jag ska göra en klassiker. Beskriva en festkväll genom kategorier. Lika bra!




Kvällens "endast i Malmö": Det är bara i Malmö man kan se en man i marinblå dubbelknäppt kavaj hänga på en krog vid namn Indian Curry Hat.
Kvällens dans: Härma energiska ledare på Sats
Kvällens bröstvårta: Paulinas som skymtades genom hennes genomskinliga bh
Kvällens drink: 50%-ig norweigan vodka, Bravos apelsinjuice och Schweppes.
Kvällens vakt: Seb stod i dörren, skäggig och sjukt manlig (vad är hemligheten bakom uniform?)
Kvällens pinsammaste: När jag frågade om två killar var gay (vilket de inte var)
Kvällens upptäckt: Var du än är träffar du ALLTID någon från Uppsala
Kvällens pain: Charlotte satt och brände hål på sina strumpbyxor med en cigarett och skrek "aj" efter varje nuddning.
Kvällens obehagligaste ämne: Killars orgasm
Kvällens samtalsämne: Gamla sexpartners.
Kvällens bästa: Vännerna! Paulina, Charlotte och Rebecca
Kvällens fylleringning: Lyckades hålla mig borta från det för ovanlighetens skull.
Kvällens rollfigur: Tydligen är jag som Samantha i SATC (enligt Paulina)



/Katarina, älskar sina bästa vänner


 


Kommentarer
Postat av: sara

Härliga bilder :)

2008-11-10 @ 11:12:18
URL: http://thegirl89.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0