Tång och läder

Jag har skaffat mig en ny hobby. Läderarmband. Svarta och bruna med berlocker. Sådant gör jag framför tvn när kursböckerna känns tråkigt. Till råga på allt har det blivit seriöst. Igår köpte jag min andra lilla tång och en samlingsask med olika fack. Tången för en tiaTiger och asken för en förtioniaGranit. Grymt glassigt! Känner mig som en riktig smyckör. Nu har jag gjort så många, så att jag inte kan använda alla själv. Ett ska mamma få och ett ska en annan person få. Vem ska jag mer ge till?





/Katarina, lagar havregrynsgröt och Uppsala-te

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill gärna ha ett, jag kan köpa ett av dig?? =)

2008-11-27 @ 09:23:47
URL: http://envisaemma.webblogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är så kul att göra egna smycken - perfekta julklappar samt att det är lite terapi med handarbete =)

2008-11-27 @ 10:02:58
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: alex

ge ett till mig! å ett till märta. å till isabel och marcus. hehe... nä, bara till mig. :)

2008-11-29 @ 12:07:45

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0