Synden fortsätter.

Jag faller. Jag faller. Inget allvarligt psykiskt. Allvarligt ekonomiskt. I'm addicted. Enligt mamma, tack vare mormor. Det går i släkten. SKOFANTASTERNA. Brudarna i släkten. Mormor älskade höga, smala klackar. Gärna ett par med öppen tå och i ljusa färger. Mamma, höga klackar, loafers, stövlar, skyhöga klackar. JA, mamma käkar allt. Jag är mest inne på klackar. Allt med klackar är fint (nästan). Jag har långt över 100 par skor och för varje månad ökar samlingen med minst ett par skor. Problem nummer 1.
Problem nummer 2
. Jag tycker det är roligt att köpa skor som inte så många har. Jag gillar dyra skor. "Skit också" skriker min plånbok. Jag brukar slänga kvittot snabbt och undvika internetbanken så att jag slipper se. Slipper se att mina frukostpengar för nästa halvår förvandlas till ett par cognacsbruna höga ankelboots med blixtlås som detaljer.



/Katarina, jag föll direkt. Jag skulle fundera, i 3 minuter, blev ett par skor.

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0