En kväll i minnenas tid

17/11 12:30 på tåget vid Vinslöv påväg till Malmö från Kristianstad

"It's like I waited my whole life, for this one night
It's gon' be me, you and the dance floor"

Refrängen som Chris Brown sjunger stämmer utmärkt med torsdagkvällens/-nattens bestyr. Allt kändes som vanligt igen.

Stocken. Shot. Märkliga foton. Kakel. Alex. Bubbel. Eskobar. Härlig bartender. Fisherman. Ljuvlig förfest. Max. CJ. Taxi



Enda nyheten var Hanna. Jag tog med henne upp till Uppsala för att visa RIKTIGT studentliv. Så även hon skulle få uppleva alla ord som jag beskrivit ovanför.

Det blir repris denna vecka. Stocken, torsdag, med Alex. Here I come!



/Katarina, Metallica regerar mina hörlurar med Fade to black

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Stocken (och Snerkan såklart) och Uppsalas studentliv kommer alltid finnas närtillgängligt i min minnesbank. Men det tar ju sin LILLA tid att ta sig dit från Skåne tyvärr :(

2008-11-17 @ 23:11:52
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0