Smygtitt

Av en ganska rolig anledning förde jag mina steg in på H&Ms barnavdelning. Det är nämligen så att för cirka 2 veckor sedan blev jag kusinmoster, alltså min kusin fick barn. Lilla Ebba, är faktiskt otroligt söt!

Men jag drog mig in på barnavdelningen för att skicka en "Grattis, till livet"-present. Hittade världens sötaste strumpor som jag lade på lådan. Därefter styrde jag till barnaccessoarerna. Kunde inte låta bli att plocka på mig strumpor med tweety, söta hårnålar och ett riktigt sött diadem. Allt mycket billigt eftersom det kom från barnavdelningen. Den avdelningen kommer jag besöka igen!

H%m barn


/Katarina, barn i en stor kropp

Kommentarer
Postat av: The City

Det är så kul att handla små, små babysaker ;)

2008-03-28 @ 15:01:30
URL: http://thecity.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0