Cause you got a long way to go....

Min syster lämnade precis Stockholm med flyg för att ta sig till Thailand via Kastrup. Därför firade vi minijul med henne i lördags. Det var så bra stämning och de presenter jag fick var så perfekta att jag då kände att det var nog. Bättre kan det väl inte bli? Efter att stått i köket cirkus en vecka och knåpat med allt från sju sorters sill till 6,5 kilo potatis som blivit Jansson, känner jag nu att finalen är på ingång. Nu är det klart, och det är bara festen som står i dörren. Ikväll blir det lillejul på Kappe, imorgon julafton med familj och släkt, 25-27:e i Småland med Alexs familj och vänner, Hytten lördag kväll, nyår med tjejgänget och vid 00:00-slaget på Hansas tak, allt enligt (olika) traditioner!

Inför alla festligheter inspireras jag av dessa vackra damer som The Sartorialist, Acne Lanvin och Jak&Jil hjälpt mig att finna!


/Katarina, vi ses i Kappe, Hytten, Brunnen, Hansa och ja, gud vet vad alla skitställen heter, men kul är det!


God jul förresten. Lika bra att önska nu,  för det kommer säkert vara lite dött på bloggfronten. Ska ju besöka Smålands inre skogar!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0