Nyförvärv i badrumsskåpet

Gick inom Åhlens City i lördags efter jobbet. Skulle handla en Brow fix, kom ut 730 kronor fattigare utan en Brow fix i den gröna lilla fula Make up Store-påsen. 


bild total liten

Det blev istället en treatment mascara till brynen (eftersom "browfixen" var slut även på lagret), ett kompakt genomskinligt puder (färgen translucent), en rosa stor puderborste (kunde inte låta bli) och en lösögonskugga i den lila färgen latin.

Jag hyllar pudret (och borsten). Det är otroligt bra och sitter som ett berg. Jag använder en foudation från Clinique, som är riktigt bra för min supertorra hy, men som man ser något glansig ut (kan stå ut med det). Därför applicerar jag detta genomskinliga puder efter att jag krämat in min foundation. Sminket sitter bättre och längre och den minimala glansigheten är som bortblåst!



/Katarina, är hes idag

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, skön! Kan bli sådär, kommer hem med en massa roligt som inte alls var planerat ;) Kör också på deras puder, löspuder. + rouge och en sån där borste! Mycket nöjd :D

2008-05-05 @ 22:54:22
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: mathilda

pudret är bra men den "Medföljade" puffen eller vad det nu är är så sjuukt kass. bra att investera i en sminkborste ^^

2008-05-15 @ 13:22:39

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0